ردیف |
روز وتاریخ |
کلاس اول |
دوم ادبیات |
دوم تجربی |
دوم ریاضی |
1 |
شنبه6/10/93 |
دین وزندگی |
دین وزندگی |
دین وزندگی |
دین وزندگی |
2 |
دو شنبه8/10/93 |
شیمی |
اقتصاد |
شیمی |
شیمی |
3 |
سه شنبه9/10/93 |
|
جغرافیا |
جغرافیا |
جغرافیا |
4 |
چهارشنبه10/10/93 |
مطالعات اجتماعی |
جامعه شناسی |
هندسه |
هندسه |
5 |
شنبه13/10/93 |
فیزیک |
تاریخ ایران وجهان |
فیزیک |
فیزیک |
6 |
دوشنبه15/10/93 |
زبان خارجه |
زبان خارجه |
زبان خارجه |
زبان خارجه |
7 |
سه شنبه16/10/93 |
ادبیات فارسی |
ادبیات فارسی |
ادبیات فارسی |
ادبیات فارسی |
8 |
چهارشنبه17/10/93 |
زیست |
آمار |
زیست |
آمار |
9 |
شنبه20/10/93 |
ریاضی |
تاریخ ادبیات |
ریاضی |
ریاضی |
10 |
دوشنبه22/10/93 |
عربی |
عربی |
عربی |
عربی |
11 |
چهارشنبه24/10/93 |
زبان فارسی |
زبان فارسی |
زبان فارسی |
زبان فارسی |
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس
سراسر کشور در هفته آینده به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور
تعطیل نخواهد بود و آموزشگاه ها همچنان برای فعالیت آموزشی دایر است.
به اطلاع کلیه دانش آموزان و همکاران می رساند امتحانات نوبت اول از تاریخ 93/10/06 آغاز خواهند شد.
بعد
از کودتاى 28 مرداد 1332، رژیم وابسته پهلوى که توانسته بود با کمک
اربابان امریکایى بر اریکه قدرت باز گردد، درصدد برآمد تا پایه هاى حکومت
خود را تثبیت کند، اما غافل از اینکه مقاومت مردم بطور کامل از بین نرفته و
ایران در اولین فرصت خشم و انزجار خویش را نشان خواهد داد.
نیکسون معاون رئیس جمهور امریکا در
سال 1332، راهى ایران گردید. در حقیقت او مى آمد تا نتیجه سرمایه گذارى
بیست و یک میلیون دلارى را که سازمان جاسوسى امریکا سیاه در راه کودتا و
سرنگونى دولت مصدق هزینه کرده بود، از نزدیک مشاهده کند. ملت در حال
افسردگى و از نفاق و تفرقه اى که استبداد توانسته بود در میان او ایجاد
کند، ناراحت بود.
رهبرى نهضت مقاومت، قصد رساندن صداى اعتراض مردم را به
گوش جهانیان داشت و تلاش لندن و واشنگتن را که مى خواست با مشروع جلوه
دادن رژیم کودتا، امتیازات مورد نظر خود را در محیط آرام بدست آورد، خنثى
کند. اجراى این برنامه به عهده کمیته هماهنگى دانشگاه تهران واگذار شده
بود.
تظاهرات
دانشجویان دانشگاه تهران، به عنوان اعتراض به ورود دنیس رایت، کاردار جدید
سفارت انگلیس در ایران، از روز 14 آذر 1332، آغاز گردید. دانشجویان
دانشکده هاى حقوق و علوم سیاسى، علوم دندان پزشکى، فنى، پزشکى، داروسازى در
دانشکده هاى خود تظاهرات پرشورى علیه رژیم کودتا برپا کردند. رژیم پهلوى که به خوبى از خشم ملت و خصوصا دانشجویان نسبت به خود و اربابان امریکا از پیش آگاه بود، با تمام قوا متوجه دانشگاه شد.
روز 15
آذر تظاهرات به خارج از دانشگاه کشیده شد و ماموران انتظامى، در زد و خورد
با دانشجویان، شمارى را مجروح و گروهى را دستگیر و زندانى کردند. صبح روز
16 آذر 1332، گارد تا دندان مسلح رژیم پهلوى براى اولین بار وارد صحن
دانشگاه شد تا فریاد مخالفان را در گلو خفه کند.
در یکى از
کلاسهاى درس دانشکده فنى، چند تن از دانشجویان در اعتراض به حضور ماموران
گارد رژیم شاه در صحن دانشگاه، آنها را به مسخره مى گیرند و همین بهانه
کافى بود تا وارد کلاس درس شوند و با ایجاد جو رعب و وحشت، محیط را براى
بهره بردارى و گرفتن زهر چشم دانشجویان آماده سازند. ماموران گارد با حمله
به دانشجویان بى پناه سه تن از آنان را به شهادت مى رسانند.
حادثه 16 آذر 1332، بعنوان یک روز
(مقاومت تاریخى) در تاریخ دانشگاه تهران ثبت شد. از آن پس، همه ساله به رغم
کوشش رژیم و ساواک، دانشجویان دانشگاه تهران و دیگر دانشگاههاى سراسر
ایران مراسم و تظاهراتى به یاد شهیدان آن روز برپا مى کردند.
شهید چمران در ر ابطه با حادثه 16 آذر مى گوید:
وقایع
آن روز چنان در نظرم مجسم است که گویى همه را به چشم مى بینم، صداى رگبار
مسلسل در گوشم طنین مى اندازد، سکوت موحش بعد از رگبار، بدنم را مى لرزاند،
آه بلند و ناله جانگداز مجروحین را در میان این سکوت دردناک مى شنوم.
دانشکده فنى خون آلود را در آن روز و روزهاى بعد به راى العین مى
بینم........
نیکسون معاون رئیس جمهور امریکا به ایران مى آید تا نتیجه بیست و یک میلیون دلار خرج کودتا را ببیند.)
" خصوصیت بالقوه دانشجویان در این است که با تحرک گرایش، استنباط و فهم خود فضا را تغییر مى دهند."
شرط اصلى در تضمین امروز و فرداى
دانشجو میزان برخوردارى او از معنویات است. فارغ التحصیل دانشگاه ما باید
نسبت به کشور و میهن خود وفادار و متعهد باشد. با رافت و عطوفت با انسان ها
برخورد کند و تنها در اندیشه پر کردن جیب خود نباشد و براى رسیدن به این
هدف، انس با خدا و چشیدن لذات ذکر و دعا و تضرع اجتناب ناپذیر است و این
هدیه بزرگ را تشکل ها و انجمن هاى اسلامى باید به دانشجویان تقدیم کنند."
ردیف |
تاریخ |
اول |
دوم ادبیات |
دوم تجربی |
دوم ریاضی |
1 |
9/9/93 |
زبان فارسی |
زبان فارسی |
زبان فارسی |
زبان فارسی |
2 |
10/9/93 |
مطالعات |
جغرافیا |
جغرافیا |
جغرافیا |
3 |
11/9/93 |
زیست |
تاریخ ادبیات |
زیست |
*** |
4 |
12/9/93 |
دین وزندگی |
دین وزندگی |
دین وزندگی |
دین وزندگی |
5 |
15/9/93 |
ریاضی |
جامعه شناسی |
ریاضی |
ریاضی |
6 |
16/9/93 |
زبان خارجه |
زبان خارجه |
زبان خارجه |
زبان خارجه |
7 |
17/9/93 |
عربی |
عربی |
عربی |
عربی |
8 |
18/9/93 |
پیش آزمون |
پیش آزمون |
پیش آزمون |
پیش آزمون |
9 |
19/9/93 |
آزمون پیشرفت |
آزمون پیشرفت |
آزمون پیشرفت |
آزمون پیشرفت |
10 |
23/9/93 |
شیمی |
تاریخ ایران وجهان |
شیمی |
شیمی |
11 |
24/9/93 |
فیزیک |
***** |
فیزیک |
فیزیک |
12 |
25/9/93 |
ادبیات |
ادبیات |
ادبیات |
ادبیات |
13 |
26/9/93 |
***** |
اقتصاد |
هندسه |
هندسه |
14 |
29/9/93 |
***** |
آمار |
***** |
آمار |
باسمه تعالی
گزارش طرح همیار معلم دبیرستان نمونه دولتی ولایت
مشخصات آموزشگاه:
کدآموزشگاه: نوع:نمونه دولتی جنسیت:پسرانه سال تاسیس:92
آماردانش آموز:70نفر
پایه اول:29نفر دوم ادبیات:17 نفر دوم تجربی:17نفر دوم ریاضی:7نفر
مدیر:ناصر غلامشاهی معاون آموزشی:عبدالرحمان ایزدیان تلفن مدرسه:
طرح همیار معلم به منظور ارتباط و آشنایی بیشتر دانش آموزان با شغل دبیران خود در دبیرستان نمونه دولتی ولایت به اجرا در آمد.
رسالت خطیر آموزش وپرورش تعلیم وتربیت نیروهای خلاق و نو آفرین است که با توانایی و خلاقیت خود بتوانند زمینه توسعه ، ترقی ، پیشرفت معنوی و مادی سرزمین اسلامی خویش را فراهم سازند. در این زمینه کلیه فعالیتهای نظام تعلیم و تربیت در مدرسه صورت می گیرد ، مدرسه به عنوان اولین کانون مرتبط با دانش آموز در این نظام ؛نقشی اساسی و کلیدی را در رسیدن به اهداف مذکور بر دوش می کشد.
چرا از روش همیار معلم استفاده می کنیم؟
تحقیق نشان داده است که فنون یادگیری مشارکتی موجب :
• ارتقا یادگیری و موفقیت علمی دانش آموز می شود .
• ارتقای حافظه ی دانش آموز می شود .
• افزایش رضایت دانش آموز با تجربه ی یادگیری هایشان می شود.
•توسعه ی مهارت های دانش آموزان در ارتباط شفاهی می شود.
• توسعه ی مهارت های اجتماعی دانش آموزان می شود.
اهداف طرح همیاران
معلم بشرح زیر می باشد:
الف - بهره گیری ازتوانمندی تحصیلی دانش آموزان ممتاز هردرس به منظور
رفع اشکالات درسی از سایر دانش آموزان
ب- نهادینه کردن فعالیتهای گروهی و ارتقا کیفی تعا مل اجتماعی دانش
آموزان
ج- تقویت اعتماد به نفس
نتایجی که اجرای این طرح به دنبال دارد:
1امکان ابراز وجود به دانش آموز می دهد.
2 دانش آموز احساس مسئولیت می کند، ودر انجام این امر
خود را در می یابد و تلاش می کند تا در مسیر درست گام
بردارد.
3دانش آموز هر ساعت و هر لحظه مورد ارزیابی قرار
می گیرد و همین روند اصلاحیِ پیوسته دانش آموز را با
مسئولیت آشنا می سازد.
4 در گذشته، فراگیر، زمانی متوجه ضعف خود می شد که
در پایان ترم، قرار داشت و زمان برای جبران کمبودها، دیر
بود.
5 اجرای این طرح یکی از را ههای کاهش افت تحصیلی،
است.
صورتجلسه اولین جلسه تشکیل کمیته اجرایی طرح همیار معلم دبیرستان فاطمه الزهرا
زمان:25/08/1393
مکان دفتر آموزشگاه.
حاضرین جلسه :مدیریت محترم آموزشگاه ولایت ،معاون آموزشی ودبیران گرامی .
اولین جلسه طرح اجرایی همیار معلم با تلاوت آیاتی چند از قران مجید توسط آقای رضا حمزه ئی آغاز گردید ،سپس آقای ناصر غلامشاهی مدیرمحترم آموزشگاه در خصوص اهمیت این طرح به نوین بودن دیدگاه طرح در نظام آموزش ،توانمند ساختن بدنه سیستم آموزش به واسطه اجرایی طرح اشاره فرمود وبیان نمودند که طرح همیار معلم می تواند قدرت یادگیری دانش آموزان را به واسطه استفاده از همسالان به صورت چشمگیری افزایش دهد وبر اجرای هر چه بهتر این طرح تاکید نمود.
در ادامه آقای عبدالرحمان ایزدیان مسئول اجرای طرح ودبیر جلسه ضمن تایید وتاکید نکات ارائه شده توسط آقای ناصر غلامشاهی به تشریح این طرح پرداخته وگفت :از آن جا که در این طرح دانش آموزان علاوه بر یادگیری مطالب درسی ،از نظر رفتاری وپرورشی ومسئولیت پذیری نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند واز طرفی محیط کلاس بسیار فعال وبا نشاط بوده ،به گونه ای که متوجه گذشت زمان نمی شوند.به کار گیری این شیوه برای آنها جذاب خواهد بود .
در ادامه آقای ایزدیان به شرح ذیل به بیان اهداف این طرح پرداخت :
1- بهره گیری از توانمندی تحصیلی دانش آموزان ممتاز هر درس به منظور رفع اشکالات درسی از سایر دانش آموزان
2- نهادینه کردن فعالیتهای گروهی وارتقاء کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان
3- تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان.
وی شرایط لازم جهت احراز سمت همیار معلم را به شرح ذیل ابراز نمود:
1- اخذ نمره 20 از انضباط
2- معدل کل 90/18 به بالا در نیم سال اول
3- اخذ نمره 50/19 به بالا از درس مربوطه
4- میانگین عملکرد داوطلب در سه آزمونها و امتحانات ارزشیابی در دردرس مربوطه 70 درصد به بالا باشد .
سپس به علل استفاده از روش همیار معلم پرداخته وافزود که تحقیقات نشان داده است که فنون یادگیری مشارکتی (همیار معلم ):
الف ) موجب ارتقای یادگیری وموفقیت علمی دانش آموز می شود
ب) موجب ارتقای حافظه ی دانش آموز می شود.
ج) موجب افزایش رضایت دانش آموز با تجربه یادگیری هایشان می شود.
د) موجب توسعه مهارتهای دانش آموزان در ارتباط شفاهی واجتماعی می گردد.
در ادامه جلسه وپس از اظهار نظر حاضرین محترم ، اعضاء کمیته اجرایی طرح همیار معلم این آموزشگاه به شرح ذیل معرفی گردید.
1- آقای ناصر غلامشاهی مدیر آموزشگاه
2- آقای عبدالرحمان ایزدیان معاون آموزشگاه
3- آقای علیرضا ترک زاده مشاور مدرسه
4- آقای عیسی شیرخانی دبیر زبان انگلیسی از دروس طرح
5- آقای جواد جلالی مهر دبیر ریاضی از دروس طرح
سپس اعضای همیار طرح از میان دانش آموزان واجد شرایط انتخاب وبه شرح ذیل معرفی گردیدند.
پایه اول (101)
1- آقای مهدی شهیکی همیار ارشد.
2- یاسین شهیکی
پایه دوم ادبیات
1- بهنام آشورزاده همیار ارشد
2- فرهاد شهیکی
پایه دوم تجربی
1- محمدجواد مرادزاه همیار ارشد
2- محمدعلی چمن
پایه دوم ریاضی
1-کامبیز شهیکی همیار ارشد
2-ناصر پورحیدری
مصوبات جلسه :
1- دبیران محترم دروس هدف این طرح همکاری لازم وکافی با مسئول اجرای طرح آقای ایزدیان داشته باشند.
2- دانش آموزان اعضای همیار تمامی مقررات ووظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند .
3- آقای ایزدیان مسئول اجرای طرح اقدامات انجام گرفته را پیگیری نموده وبه صورت گزارشات مستمر به آقای ناصر غلامشاهی مدیر محترم آموزشگاه ارائه نمایند.
بعد از معرفی اعضاء کمیته واعضاء همیار طرح جلسه با ذکر صلواتی به پایان رسید .
آدم تو تمام مراحل زندگیش مجبوره انتخاب کنه، بعضی وقتا انتخابامون خیلی ساده هستند، مثلن اینکه بستنی شکلاتی بخورم یا وانیلی، از این کوچه برم مدرسه یا از اون یکی، با تاکسی برم یا اتوبوس و… ولی بعضی انتخابا هست که سرنوشت آدمو به کلی عوض میکنه، برم هنرستان یا دبیرستان، ریاضی بخونم، تجربی یا انسانی، شاید زیاد انتخاب سختی به نظر نیاد ولی باورکنین خیلیها چند سال بعد از انتخاب کردن هر کدوم از این رشتهها حسابی پشیمون شدن چون یکی نبوده درست و حسابی راهنماییشون کنه و راه درست رو نشونشون بده، اونا هم همینطوری احساساتی یه رشتهای رو انتخاب کردن و بعدن فهمیدن یا تو اون رشته استعداد ندارن یا بازار کارش خوب نیست، یا علاقهمندیشون یه چیز دیگه بوده و…
اما شماهایی که امسال قراره انتخاب رشته کنین اصلن نگران نباشید، کتاب «راهنمای انتخاب رشته برای دانش آموزان سال اول دبیرستان» منتشر شد.
حتمن قبل از اینکه تصمیم نهاییتون رو بگیرین این کتاب رو بخونین، حالا از ما گفتن!
از اینجا هم می توانی فایل pdfراهنما را دانلود کنی
http://kheilisabz.com/lvl5/2014/05/104.-Ranamaye-entekhab-reshte.pdf
نام امام هفتم ما ، موسی و لقب آن
حضرت کاظم ( ع ) کنیه آن امام " ابوالحسن "
و " ابوابراهیم " است . شیعیان و دوستداران لقب " باب الحوائج " به آن حضرت
داده اند . تولد امام موسی کاظم ( ع ) روز یکشنبه هفتم ماه صفر سال
128هجری در
" ابواء " اتفاق افتاد . دوران امامت امام هفتم حضرت موسی بن جعفر ( ع )
مقارن بود با سالهای آخر خلافت منصور عباسی و در دوره خلافت هادی و
سیزده سال
از دوران خلافت هارون که سخت ترین دوران عمر آن حضرت به شمار است .
امام موسی کاظم ( ع ) از حدود 21سالگی بر اثر وصیت پدر بزرگوار و امر
خداوند متعال به مقام بلند امامت رسید ، و زمان امامت آن حضرت سی و پنج سال
و اندکی بود و مدت امامت آن حضرت از همه ائمه بیشتر بوده است ، البته غیر
از حضرت ولی عصر (عج ).
بیوگرافی مختصری از زندگی شهیدرضاغلامشاهی صالح ابادی....
دراسفند ماه سال ۱۳۳۸دریکی از روستاهای (تقی ابادچگهوای )شهرستان ریگان کودکی به دنیاامد.که اورا والدینش به علت علاقه وارادت زیادی که نسبت به امام هشتم داشتند.رضا نام نهادند.
اوازکودکی در دل همه جاداشت .وگویی از همان اغاز نشانه هایی از یک مرد حماسه ساز در چهره او هویدا بود..به طوری که خیلی زود به یکی از بچه های محبوب طایفه وقوم خود شد . وپس از اینکه به سن قانونی رفتن به مدرسه رسید..راهی مدرسه شد. وان زمانها مثل امروز نبود که معمولادر هرروستا لااقل یک مدرسه ابتدایی موجود باشد.ونزدیکترین مدرسه به روستا با توجه به نبودن وسایل حمل ونقل به شکل امروزی حداقل یک ساعت ونیم باپای پیاده به مدرسه ابتدایی واقع در دهستان گنبکی می رفت وهمین مقدار زمان هم صرف بازگشت از انجا به خانه میکرد. به هرحال با تمام این سختی ها دوران ابتدایی وراهنمایی را در گنبکی به پایان رساند.وجالب این است که با تمامی این مشکلات همیشه درمیان شاگردان ان مدرسه یکی از ممتازترین ودرس خوان ترین دانش اموزان بود.پس از اتمام دوران ابتدایی وراهنمایی به دلیل نبودن مقطع دبیرستان در سطح شهرستان که ان زمان منطقه بود..برای ادامه تحصیلات روانه شهرستان بم شد.
واین مقطع رانیز علی رغم مشکلات وسختی های به مراتب بیشتراز دوران ابتدایی وراهنمایی در دبیرستان حر واقع در خیابان ابوذر وبه مدت ۴سال به پایان رساند.وپس از ان به علت علاقه خاصی که نسبت به شغل شریف انبیا داشت به استخدام اموزش وپرورش درامد.ودر یکی از محرومترین وصعب العبورترین مناطق کوهستانی مشغول تدریس شد.وچند وقت بعد هم ازدواج کرد.که حاصل ان سه فرزند به نام های علیرضاونجمه ومریم بودکه انها هم شکر خدا مانند پدر حماسه سازخود پر تلاش ودرس خوان هستند
ودر همین دوران ودر اوج پیروزی انقلاب اسلامی درحالی که مردم همه در شادی وشعف حاصل از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به سر می بردند.
بار دیگر شیطان بزرگ واستعمارپیر ودولتهای غربی بیکار ننشستند.واین بار جیره خوار خود رابرای حمله به ایران تحریک کردند وان را به انواع سلاح مسلح کردند.
ودشمن تا دندان مسلحی را برای حمله به ایران تجهیز کردند..وهمه ای امکانات خود را برای نابودی انقلاب اسلامی اماده کردند..ودر نتیجه جنگ تحمیلی را علیه ملت مظلوم ایران به راه انداختند..
وداین مقطع ودوران حساس بود که با فرمان ولی امر وقت مسلمین جهان عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد..
سرانجام این مرد بزرگ در بیستم دیماه سال ۱۳۶۵ در عملیات ماندگار وفرامش نشدنی کربلای پنج به ارزوی دیرینه اش که شهادت در راه خدا ودر رکاب حسین زمان بود رسید..اری از شواهد چنین بر می اید. که این مرد وامثال او به قدری بزرگ وباعظمت هستند.که حتی زمین هم تاب وتحمل سنگینی روح بزرگ انان را ندارد..وبا قطره قطره خون خود درخت ایثار وفداکاری وراه امام حسین (ع)را بار دیگر علم کرد..اری به راستی این مایه افتخار وسربلندی روستای تقی ابادچگهواری است..که علی رغم شکل کوچک وروستایی خود مرد بزرگی همچون شهید رضاغلامشاهی رادر خود پرورش داده است..والان همه ی مردم شهرستان تقی اباد را با مرد حماسه ساز خود شهید رضا غلامشاهی می شناسد..
هم اکنون مزار ایشان در روستای تقی اباد چگهواری از توابع شهرستان ریگان واقع است که زیارتگاه جوانان وعاشقان راه این شهید بزرگ است.ومردم وجوانان روستا به خود می بالند.که چنین مرد بزرگی که حتی زبان هم از ذکر بزرگی ورشادتهای او قاصر وناتوان است.دراین روستا زندگی میکرده است.مردم قدرشناس روستا برای خانواده وعلی الخصوص پدر ومادروفرزندان این شهید بزرگ احترام زیاذی قائل هستند.به طوری که هم اسم پایگاه مقاومت بسیج روستا ومدرسه ابتدایی روستا به نام این شهید بزرگ نامگذاری کرده اند.وازحق نگدریم مسئولان شهرستان وبه خصوص اقای برزنگ فرماندار شهرستان ریگان که به نوعی از هم رزمان شهید غلامشاهی میباشد..همیشه به خانواده این شهید بزرگ سر میزند واز انها دلجویی میکند..وقراراست که یکی از خیابانهای شهرستان ریگان رابه نام شهید رضاغلامشاهی نامگذاری کنند..ا
البته مااعضا کانون جوانان روستا به پدر ومادر وهمه ای مردم روستا تبریک میگوییم .که مرد حماسه ساز وبزرگی چون شهید غلامشاهی رادر روستای خود پرورش داده اند..که مایه ی شرف وافتخار والگوی جوانان وخیر وبرکت روستا است..
ایام هفته |
تاریخ |
عنوان روز |
برنامه های خاص همان روز |
برنامه هفتگی |
جمعه |
30/8/93 |
بسیج
ولایت مداری وانتظار
|
حضورپرشور وانسجام بخش فرهنگیان عزیزبسیجی به همراه دانش آموزان درنمازجمعه |
الف-فضاسازی وتبلیغات در مراکز آموزشی و ادارات با دو محور:
1- بزرگداشت وتجلیل از فرهنگیان بسیجی
2- شاخص ها و وظایف یک بسیجی از نظرحضرت امام خامنه ای
ب-برپایی نمایشگاههای فرهنگی – هنری
باموضوعات متنوع،ازجمله:
-بسیج،از ارتش20میلیونی تا پرچمدار تمدن نوین اسلامی
-عزم ملی ومدیریت جهادی
-اقتصاد مقاومتی
-سبک زندگی اسلامی
-کارکردها و آسیب های رسانه های نوین خصوصا دجال واره
- و ........
|
شنبه |
1/9/93 |
بسیج
فرهنگ و تمدن نوین اسلامی
|
برگزاری نشست های هم اندیشی با موضوع
وظیفه ونقش معلمان ومدیران درپرورش دانش آموزان برای تحقق تمدن نوین اسلامی
|
|
یک شنبه |
2/9/93 |
بسیج
جوان و خودباوری
|
طرح بحث(خودباوری،خوداتکایی،استقلال وعزت)توسط معلمان محترم درکلاس های درس |
|
دوشنبه |
3/9/93 |
بسیج
اقتصادمقاومتی
ومدیریت جهادی
|
-ارائه گزارش از اقدامات گروه های جهادی معلمان و دانش آموزان بسیجی
-تجلیل از فرهنگیان برتر درتحقق اقتصاد مقاومتی ویا مدیریت جهادی
|
|
سه شنبه |
4/9/93 |
بسیج
خانواده،سبک زندگی
وتربیت اسلامی
|
برپایی پایگاههای مشاوره تحصیلی و خانواده
برپایی نمایشگاه تبیین سبک زندگی اسلامی و اهمیت و جایگاه خانواده
تجلیل از فرهنگیان موفق دارای خانواده ی باسبک زندگی اسلامی و مبرای از سبک زندگی غربی
|
|
چهارشنبه |
5/9/93 |
بسیج
در راه بیت المقدس
|
اهتمام در برگزاری همایش و یا هم اندیشی با موضوع:
بررسی تاثیر روحیه،تفکر و روش بسیجی درپیروزی های عراق،سوریه،لبنان وفلسطین و به ویژه غزه
|
|
پنج شنبه |
6/9/93 |
بسیج
میثاق با شهدا
|
-عطرافشانی و گلباران مزار شهدا
-دیدار وسرکشی گروهی معلمان هرمدرسه یا اداره از خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی
|
از پنج نفر برتر مسابقه صفای دل مرحله شهرستانی ،چهار نفر آنها از دانش آموزان آموزشگاه ولایت هستند.آقایان فرهاد شهیکی،علی موحدی،محمدرسول جهانمهر و ناصر پورحیدری جز افراد برتر هستند
بسمه تعالی شهیدمفقودالاثر عیسی غلامشاهی زاده در سال 1339 در خانواده ای مستضعف و مذهبی در قریه دهنو گنبکی از توابع شهرستان بم متولد شد و در سن یک سالگی از سرپرستی و نعمت پدر محروم شد . در سن شش سالگی روانه مدرسه شد. تحصیلات دوره ابتدایی خود را در دبستان دهنو گنبکی با موفقیت و بهروزی کامل به پایان رساند از همان اوان کودکی عشق به خدا و پیامبرش و ائمه اطهار (ع) در قلب کوچک او موج می زد . به سرور شهیدان عشق می ورزید آرزومند بود که یکی از ادامه دهندگان راه مقدسش باشد با مطالعه کتب مذهبی به بینش اسلامی خود می افزود. نسبت به مسائل اسلامی آگاهی پیدا می کرد. او انسانی متین، مهربان و با ایمان بود. رفتاری خداپسندانه داشت نماز و روزه اش ترک نمی شد. به انجام تکالیف دینی خود اهمیت خاص قائل بود. پس از اتمام دوره ابتدایی بعلت فقر مالی خانواده اش ترک تحصیل نمود و برای امرار معاش خانواده خود به کار مکانیکی مشغول شد در این مدت علاوه بر کار مکانیکی عضو پایگاه مقاومت بسیج روستای خودش شد و به طور فعالانه به پاسداری از دستاوردهای انقلاب پرداخت در سال 1363 به خدمت مقدس سربازی احضار شد و بعد از پایان دوره آموزش نظامی به جبهه اعزام گردید.و به مدت دو سال در جبهه بستان و سوسنگرد به کارزار پرداخت و در سال 1365 در منطقه ابوقریب مفقودالاثر گردید.